Vind hier het antwoord op je vraag

Omdat (om veiligheidsredenen) je oude wachtwoord niet wordt herkend dien je je wachtwoord eenmalig opnieuw in te stellen. Klik rechtsboven op Inloggen en dan op wachtwoord vergeten of ga direct naar wachtwoord vergeten. Vul hier het e-mailadres in waarmee je inlogt. Je ontvangt vervolgens per e-mail instructies om je wachtwoord opnieuw in te stellen.  
Indien jouw school of organisatie nog geen (webshop)klant is bij Reinders dien je eerst te registreren. Als jouw school of organisatie al wel (webshop)klant is bij Reinders kun je een account aan laten maken door de persoon die de webshop accounts beheert binnen jouw school/organisatie.
Neem hiervoor telefonisch contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 013-528 84 35
LET OP! Alleen gebruikers die rechten hebben om shop accounts te beheren kunnen nieuwe shop accounts aanmaken/toevoegen. Via 'Mijn Reinders Account' kun je zien of je rechten hebt om shop accounts te beheren. Het tabje 'Gebruikersaccounts beheren' is dan namelijk zichtbaar.
Onze eigen Reinders chauffeurs werken met vaste routes. Dit betekent dat jouw school een vaste afleverdag heeft waarop (normaal gesproken) de bestelling(en) worden bezorgd.
Bestellingen die voorafgaand aan de vaste afleverdag vóór 12:00 uur geplaatst worden, gaan nog met de chauffeur mee.

De afleverbon, met daarop de backorders, wordt per e-mail verstuurd naar degene die de bestelling heeft geplaatst. Tevens kun je de afleverbon en de backorders terugvinden in Mijn Reinders Account onder het tabje orders/backorders. 

De afgeleverde dozen bevatten allemaal een inhoudsbon waar netjes op staat vermeld welke artikelen er in de doos zitten. 
Log in op de webshop en ga naar 'Mijn Reinders account'. Klik vervolgens op het tabje 'Service en retouren'. Selecteer het juiste ordernummer en klik op 'Retour aanvragen'. Selecteer vervolgens het juiste artikelnummer en vul alle velden in. Je ontvangt binnen 2 werkdagen een retourbon met barcode die je in de verzenddoos stopt. Onze chauffeur of een chauffeur van DHL komt de retour vervolgens ophalen of neemt het bij het bezorgen van een nieuwe bestelling mee retour. 
Voor bestellingen onder €50,- (exclusief btw) rekenen wij €5,95 verzend- en administratiekosten. Bestellingen vanaf €50,- (exclusief btw) worden gratis bezorgd. 
Log in op de webshop en ga naar 'Mijn Reinders account'. In het tabje 'Orders' vind je een overzicht met alle orders. Wanneer je op 'Bekijk details' van het juiste ordernummer klikt, kun je per artikel zien of deze is verzonden (verz.) of nog open staat (openst.). Wij doen ons best om deze artikelen zo snel mogelijk te bezorgen. 
Log in op de webshop en ga naar 'Mijn Reinders account'. Via het tabje 'Service en retouren' kun je een nieuwe retourorder aanvragen. Selecteer het artikel waarover je een klacht hebt en geef bij Reden 'klacht' in. Geef vervolgens een duidelijke omschrijving van je klacht. Je kunt eventueel een bijlage toevoegen zoals een foto. 
Indien er een bestelling incompleet is geleverd, vul je het formulier 'Manco melden' in. Vul de gevraagde velden in en wij nemen binnen 5 werkdagen contact met je op. 
Log in op de webshop en ga naar 'Mijn Reinders account'. Via het tabje 'Mijn Reinders account' vind je een linkje 'wachtwoord veranderen'. Klik op deze link en voer een nieuw wachtwoord in. 
Via deze link kun je je wachtwoord opvragen als je deze bent vergeten. Vul het e-mailadres in en je ontvangt per e-mail een link waarin je je wachtwoord opnieuw kunt instellen.
Je kunt een order eenmalig op een ander adres laten bezorgen. Dit adres wordt bij een volgende bestelling niet onthouden. Wil je graag een nieuw verzendadres toevoegen die het systeem onthoudt bij een volgende bestelling? Neem dan aub contact met ons op. 
Log in en ga naar 'Mijn Reinders account'. Selecteer het tabje 'Jaarbestellijsten'. Klik op 'nieuwe jaarbestellijst', geef de jaarbestellijst een naam en klik vervolgens op 'toevoegen'. Zoek de zojuist aangemaakte lijst op in het overzicht en open de lijst door op de naam te klikken. 
Wanneer de jaarbestelling compleet is (alle lijsten op volledig staan) kun je nadat je de selectie hebt besteld, een leverdatum kiezen via het kalendertje. Staat de gewenste leverdatum er niet tussen? Neem dan contact op met je adviseur of onze klantenservice.  
Je kunt op verschillende manieren (meerdere) artikelen toevoegen aan een jaarbestellijst:
  1. Via de productpagina: selecteer eerst de juiste jaarbestellijst en klik vervolgens op 'voeg toe aan jaarbestellijst'.
  2. Via een overzichtspagina: hier heb je de mogelijkheid om meerdere artikelen toe te voegen aan een jaarbestellijst. Selecteer eerst de gewenste jaarbestellijst, vink vervolgens de artikelen aan met de juiste hoeveelheid en klik daarna op de oranje button 'voeg toe aan jaarbestellijst'
  3. In een openstaande jaarbestellijst, via de zoekbalk.
Bestaande bestelsjablonen zijn inzichtelijk via 'Mijn Reinders Account' en dan `Bestelsjablonen'. Vanuit dit scherm kun je bestelsjablonen toevoegen aan je winkelmandje of verwijderen. Het winkelwagentje is daarna nog aan te passen. Handig als je bijvoorbeeld vaak een vaste set artikelen bestelt. Je kunt ook vanuit je winkelmandje een bestelsjabloon inladen, klik hiervoor op 'bestelsjabloon laden'. 
Om een bestaand bestelsjabloon te bewerken, ga je naar het winkelmandje. Kies hier voor 'Bestelsjabloon laden' en kies vervolgens het bestelsjabloon dat je wilt bewerken door het bestelsjabloon 'in winkelmandje' te plaatsen. Ga terug naar het winkelmandje en voeg hier artikelen toe, verwijder artikelen of pas aantallen aan, klik vervolgens op 'opslaan als bestelsjabloon'. Geef het bestelsjabloon een naam en klik nogmaals op 'opslaan'. Je bestelsjabloon is nu bewerkt en opgeslagen. 
Alle orders die geplaatst zijn vanaf 01-11-2020 zijn zichtbaar via 'Mijn Reinders Account' en dan 'Orders'. 
Een kortingscode kun je in het winkelmandje verzilveren. Log in op de webshop, ga naar het winkelmandje en klik op +Kortingscode invoeren. Vul hier de kortingscode in. Let op, een kortingscode is gevoelig voor hoofdletters en vreemde tekens. Klik vervolgens  op 'versturen'.  Het bedrag wordt direct verrekend. De kortingscode is EXTRA korting boven op de al geldende korting voor jouw school. 
Ja, als particulier kun je ook bij Reinders bestellen. Hiervoor dien je jezelf wel eerst te registreren. Na registratie kun je direct je bestelling plaatsen en vooraf middels IDEAL betalen. 
Wanneer je jouw bestelling bij ons hebt geplaatst, gaan we direct voor je aan de slag. Indien de artikelen die je hebt besteld bij ons op voorraad zijn zal je bestelling binnen een aantal werkdagen worden bezorgd.  
Via onze shop kun je alle informatie over de verschillende methoden en hun software vinden. Het bestellen vindt plaats in onze speciale Online software bestelmodule.

Wil je software bestellen?  
Via de shop zoek je de software die je wilt bestellen, klik op de  Software bestel knop om direct bij de gewenste methode in de bestelmodule uit te komen.
Of log in bij Mijn Reinders account en ga naar het onderdeel Software bestellen om vervolgens de gewenste software te bestellen.

Klik hier voor een stap voor stap uitleg van de software bestelmodule
Het bestellen en beheren van je software/licenties vindt plaats in onze speciale Online software bestelmodule.

Als je deze module opent via Mijn Reinders Account vind je op tabblad 3 Software overzicht een overzicht van alle lopende licenties.

De vinkjes geven het vakgebied aan waar reeds lopende licenties van zijn.
Wil je één of meerdere licenties stopzetten? Download dit sjabloon, vul het sjabloon pér uitgeverij in en mail het vervolgens naar info@reinders-oisterwijk.nl. Wij zorgen ervoor dat de opzegging bij de uitgeverij terecht komt.

Wil je een licentie van uitgeverij Zwijsen stopzetten? Dan vragen we je om dit stappenplan te volgen.

Let wel op! Het stopzetten van licenties dient vóór 1 juli te gebeuren.



Aan het laden
Aan het laden