Bestellen & betalen

Heeft u een vraag over uw bestelling en/of de betaling hiervan? Kijk eerst even in onderstaande veelgestelde vragen. Staat uw vraag hier niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.

Een bestelling plaatsen

Bestellen bij Reinders Oisterwijk gaat via een paar eenvoudige stappen.


Stap 1: Account aanmaken / Inloggen

Om bij Reinders Oisterwijk te kunnen bestellen heeft u een gebruiker account nodig. Om een heel snel en eenvoudig een account aan te maken, gaat u naar 'Registreren'. Na het invoeren van enkele gegevens, krijgt u direct uw wachtwoord per mail toegestuurd. Met uw persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord kunt u inloggen en vervolgens een bestelling plaatsen.


Stap 2: Winkelmandje vullen

Nadat u ingelogd bent, kunt u artikelen in uw winkelmandje plaatsen. U kunt artikelen zoeken door het selecteren van een productgroep of door gebruik te maken van de zoekfunctie. Om met de zoekfuncttie te zoeken in ons assortiment, kunt u een zoekterm invoeren in de balk 'Zoeken'. U kunt zowel op artikelnummer, artikelomschrijving, trefwoord en productsoort zoeken. Indien gewenst kunt u uw zoekresultaat nog verder verfijnen met behulp van de productkenmerken aan de linkerkant. Geef wanneer u het product gevonden heeft het gewenste aantal in, en klik op 'Bestellen' om het artikel in uw winkelmandje te plaatsen.


Stap 3: Bestelling afronden

Wanneer uw bestelling compleet is, kunt u vanuit uw winkelmand uw bestelling afronden. U gaat hiervoor rechtsboven naar 'Winkelmandje' en klikt op 'Bekijk winkelmandje'. Eventueel kunt u nog eenvoudig artikelen toevoegen aan uw winkelmandje met behulp van de optie 'Snel bestellen', aantallen wijzigen of artikelen verwijderen uit uw winkelmandje. Vervolgens kunt u de bestelling bevestigen door te klikken op 'Volgende'. Nadat u het verzendadres ingevuld en uw bestelling gecontroleerd hebt, kunt u de order versturen. Van elke verzonden bestelling ontvangt u een bevestigingsmail, waarop alle artikelen vermeld staan.

Snel bestellen

In uw winkelmandje heeft u de mogelijkheid om heel snel en eenvoudig artikelen toe te voegen aan uw order. Zodra u een artikel in uw winkelmandje heeft geplaatst, kunt u rechtsboven op de button Winkelmandje klikken en vervolgens kiezen voor de optie Bekijk winkelmandje.Vervolgens ziet u onder in uw winkelmandje de button 'Snel bestellen'. Wanneer u hier op klikt, verschijnt er een venster waarin u door het invoeren van artikelnummer en het gewenste aantal direct een of meerdere artikelen aan uw winkelmandje kunt toevoegen.

Bestellen voor meerdere vestigingen of locaties

In de webshop is het mogelijk om voor meerdere vestigingen of locaties bestellingen te plaatsen. U kunt binnen uw account telkens opgeven namens welke vestiging of locatie u uw bestelling plaatst. Ga hierbij als volgt te werk:

  1. Ga naar Mijn Reinders en selecteer “verander vertegenwoordiging”.
  2. Selecteer binnen “verander vertegenwoordiging” door middel van het drop down menu de vestiging of locatie namens welke u wilt bestellen.
  3. Sluit af en ga verder met winkelen. Vanaf dit moment komen alle bestellingen op naam van deze vestiging of locatie.

 

Voor wie is deze funtie beschikbaar?

Deze functie is alleen beschikbaar voor bevoegde vertegenwoordigers van meerdere vestigingen of locaties. Reinders Oisterwijk heeft van alle vertegenwoordigers de gegevens vooraf ingevuld, in principe heeft u dus niets te doen. Indien u als vertegenwoordiger van een vestiging of locatie bij ons bekend staat, zijn alle vestigingen en locaties waarvoor u bevoegd bent aan uw account toegevoegd.

De functie is niet beschikbaar, terwijl ik wel bevoegd ben om voor meerdere locaties te bestellen?

Het kan natuurlijk in een enkel geval voorkomen dat u bevoegd bent om bestellingen te plaatsen namens of voor meerdere vestigingen en locaties en dit bij ons niet bekend is. In dat geval vragen wij u contact met ons op te nemen per email info@reinders-oisterwijk.nl . Bellen kan natuurlijk ook via 013-578 06 04.

Meerdere bestellers per vestiging of locatie

Uiteraard is het mogelijk om meerdere webshop gebruikers aan te maken voor een vestiging, locatie of stichting. Er kan bovendien gewerkt worden met autorisaties, door per gebruiker het klanttype in te stellen. Een gebruiker met klanttype 'customer' mag een bestelling volledig afronden. Een gebruiker met klanttype 'contact' is uitsluitend bevoegd om een bestelling voor te bereiden.

De gebruiker accounts kunnen beheerd worden onder Mijn Reinders. U kunt hier zelf nieuwe gebruikers aanmaken, klanttypen wijzigen en gebruikers verwijderen. Meer informatie over de werkwijze vindt u onder Gebruiker accounts.

Ik ben enkel bevoegd een bestelling voor te bereiden. Hoe gaat bestellen dan in zijn werk?

Na het aanmaken van een bestelling, gaat u rechtsboven naar uw winkelmandje en klikt u op 'Bekijk winkelmandje'. Vanuit uw winkelmandje kiest u voor de optie 'Opslaan als bestelsjabloon'. Vervolgens verschijnt er een pop-up venster waarin u gevraagd wordt een naam op te geven voor het bestelsjabloon. Nadat u dit gedaan hebt en op 'Opslaan' hebt geklikt, verschijnt er een nieuw pop-up venster. Hier moet u kiezen voor de optie 'klik hier om een besteller te infomeren'. U kunt nu het sjabloon wat u goed wilt laten keuren selecteren met behulp van het selectievakje en klikken op 'Informeer besteller'. In het venster wat verschijnt kunt u aangeven welke van de bevoegde bestellers u wilt infomeren. Het is namelijk mogelijk dat er meerdere bevoegde bestellers zijn binnen uw organisatie. Nadat u op 'Verzenden' heeft geklikt, zal desbetreffende besteller een e-mail ontvangen met het verzoek de bestelling goed te keuren en af te ronden.

Betalen

Ik wil graag een factuur inzien, waar kan ik deze vinden?

U kunt uw facturen downloaden in de webshop. Ga hiervoor naar Mijn account en vervolgens naar Orderhistorie. Bij 'Type' selecteert u Geboekte facturen of Geboekte creditnota's en vervolgens klikt u op zoeken (overige velden hoeven niet gevuld te worden). In het overzicht wat volgt, kunt u de desgewenste factuur printen door op het printicoontje te klikken.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Zakelijke klanten ontvangen bij verzending van de bestelling een factuur. Het totaalbedrag kunt u via telebankieren of internetbankieren voldoen. Vergeet daarbij niet om uw debiteurennummer en factuurnummer te vermelden. Zo kunnen we uw betaling snel en correct afhandelen. 

Particuliere klanten dienen hun bestelling via iDeal te betalen. 

Ik wil de factuur graag digitaal ontvangen. Hoe gaat dit in zijn werk?

Uw facturen kunnen naar één e-mail adres verstuurd worden. Geef het e-mailadres door aan onze klantenservice en wij regelen het verder voor u.