Gebruiker accounts


Het is mogelijk om met meerdere collega's tegelijkertijd in de webshop te werken. Er kan zelfs gewerkt worden met autorisaties. Onder Mijn Reinders kunt u met de optie Gebruiker accounts zelf nieuwe gebruikers aanmaken, gegevens (o.a. authenticatie) wijzigen van reeds bestaande gebruikers en gebruikers verwijderen.

Deze functie is alleen beschikbaar voor gebruikers die bevoegd zijn om een bestelling af te ronden (account customer).

Nieuwe gebruiker toevoegen

Om een nieuwe gebruiker aan te maken, klikt u eerst op Toevoegen. In de lege tabel vult u alle velden in. Vervolgens klikt u op het icoontje 'Opslaan' om de gegevens op te slaan. Let op: bij accounttype kunt u kiezen uit de volgende opties:
  • Accounttype contact: gebruiker is enkel bevoegd om een bestelling voor te bereiden en op te slaan als bestelsjabloon, waarna de gebruiker een mail kan laten versturen naar de besteller om de bestelling te accorderen.
  • Accounttype customer: gebruiker is bevoegd om een bestelling te accorderen en daadwerkelijk af te ronden.

Gegevens bestaande gebruiker wijzigen

Om de gegevens van een bestaande gebruiker te wijzigen, klikt u op het icoontje 'Wijzigen' bij desbetreffende gebruiker. Nadat u de gewenste gegevens gewijzigd hebt, klikt u op het icoontje 'Opslaan'.

Gebruiker verwijderen

Om een gebruiker te verwijderen klikt u op het icoontje 'Verwijderen' bij desbetreffende gebruiker.
 

Ik ben enkel bevoegd een bestelling voor te bereiden. Hoe laat ik deze goedkeuren door mijn leidinggevende?

Na het aanmaken van een bestelling, gaat u rechtsboven naar uw winkelmandje en klikt u op 'Bekijk winkelmandje'. Vanuit uw winkelmandje kiest u voor de optie 'Opslaan als bestelsjabloon'. Vervolgens verschijnt er een pop-up venster waarin u gevraagd wordt een naam op te geven voor het bestelsjabloon. Nadat u dit gedaan hebt en op 'Opslaan' hebt geklikt, verschijnt er een nieuw pop-up venster. Hier moet u kiezen voor de optie 'klik hier om een besteller te infomeren'. U kunt nu het sjabloon wat u goed wilt laten keuren selecteren met behulp van het selectievakje en klikken op 'Informeer besteller'. In het venster wat verschijnt kunt u aangeven welke van de bevoegde bestellers u wilt infomeren. Het is namelijk mogelijk dat er meerdere bevoegde bestellers zijn binnen uw organisatie. Nadat u op 'Verzenden' heeft geklikt, zal desbetreffende besteller een e-mail ontvangen met het verzoek de bestelling goed te keuren en af te ronden.