Welkom op onze vernieuwde website
Fijn dat je er bent! We begrijpen dat je vragen hebt en lossen deze graag samen met je op! Op deze pagina helpen we je direct verder voor al je eerste hulp vragen.
Hoe zijn we te bereiken?
- Tijdens kantooruren zijn we telefonisch bereikbaar op 013-528 84 35
- Uiteraard mag je ons ook mailen via info@reinders-oisterwijk.nl
- Vul het contactformulier in en wij zullen zo snel mogelijk reageren
- Via onze uitgebreide vraag en antwoord pagina vind je heel veel antwoorden op allerlei vragen om ook later in het jaar nog te raadplegen
Hier vind je alle belangrijke antwoorden voor al je eerste hulp vragen bij het bezoeken van onze vernieuwde site.
Ik wil voor de eerste keer inloggen op de vernieuwde website, maar krijg een foutmelding. Wat moet ik doen?
Omdat (om veiligheidsredenen) je oude wachtwoord niet wordt herkend dien je je wachtwoord eenmalig opnieuw in te stellen. Klik rechtsboven op Inloggen en dan op wachtwoord vergeten of ga direct naar wachtwoord vergeten. Vul hier het e-mailadres in waarmee je inlogt. Je ontvangt vervolgens per e-mail instructies om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
Let op! Controleer ook je ongewenste e-mail box mocht je de mail niet direct ontvangen. Mocht er ook geen e-mail in de ongewenste e-mail box zitten, neem dan contact met ons op, mogelijk is je e-mailadres niet in ons systeem bekend.
Let op! Controleer ook je ongewenste e-mail box mocht je de mail niet direct ontvangen. Mocht er ook geen e-mail in de ongewenste e-mail box zitten, neem dan contact met ons op, mogelijk is je e-mailadres niet in ons systeem bekend.
Kan ik mijn orderhistorie nog inzien?
Alleen de openstaande orders kun je terugvinden in Mijn Reinders account, Orders. Alle orderhistorie (orders die al geleverd zijn) zijn hier niet terug te vinden.
Waar vind ik Mijn Reinders account?
Voordat je toegang krijgt tot jouw Reinders account dien je eerst in te loggen. Vervolgens heb je (rechtsboven) via het blauwe poppetje toegang tot 'Mijn Reinders account'.
Waar kan ik de shop vinden?
De SHOP kun je vinden in de horizontale balk bovenin je scherm, hierna heb je direct toegang tot het hele assortiment. Of voor mobiel: klik op het 'hamburgermenu' dit zijn de 3 streepjes boven elkaar en klik op SHOP.
Wat zijn de veranderingen binnen de gebruikersaccounts?
Gebruikersaccounts die geen bestellingen mogen plaatsen gaan de besteller nu op een andere wijze informeren. Deze gebruikersaccounts plaatsen namelijk via het winkelmandje een bestelling die vervolgens eerst door een collega moet worden goedgekeurd. De collega met bestelrechten ontvangt hier automatisch een e-mail over dat er een bestelling klaar staat, deze bestelling kan vervolgens worden goedgekeurd of afgekeurd.
Ik zie in Mijn Reinders account ook het tabje `Autorisaties' staan. Wat houdt dat in?
Gebruikersaccounts die bestelrechten hebben kunnen orders van collega's zonder bestelrechten autoriseren. Autoriseren houdt in dat je het recht heb om orders van collega's goed- of af te keuren.
Heb je een gebruikersaccount met bestelrechten en autorisatierecht? Dan zie je in Mijn Reinders account het tabje 'Autorisaties' terugkomen. Hier komen alle aanvragen van collega's zonder bestelrechten binnen die jij vervolgens goedkeurt of afkeurt. Jij en de aanvrager ontvangen hier beide ook e-mails over.
Heb je een gebruikersaccount met bestelrechten en autorisatierecht? Dan zie je in Mijn Reinders account het tabje 'Autorisaties' terugkomen. Hier komen alle aanvragen van collega's zonder bestelrechten binnen die jij vervolgens goedkeurt of afkeurt. Jij en de aanvrager ontvangen hier beide ook e-mails over.
Ik heb geen recht om bestellingen te plaatsen en toch kan ik een order via het winkelmandje plaatsen. Hoe kan dit?
Gebruikersaccounts die geen bestellingen mogen plaatsen kunnen wel orders plaatsen, maar deze orders dienen eerst door een collega met autorisatierecht te worden goedgekeurd. Dit is een automatisch proces en de collega die goedkeuring dient te geven wordt hierover geïnformeerd middels een e-mail en een notificatie in 'Mijn Reinders account' bij het tabje 'autoriseren'.
In het winkelmandje zie je in de laatste stap, voordat je de order plaatst, de naam van de collega die jou order moet goedkeuren. Dit ziet er als volgt uit:
In het winkelmandje zie je in de laatste stap, voordat je de order plaatst, de naam van de collega die jou order moet goedkeuren. Dit ziet er als volgt uit:
Ik wil een retour aanvragen via de website maar ik kan het juiste Leveringsnummer niet selecteren.
Omdat niet alle ordergeschiedenis zichtbaar is in Mijn Reinders Account kan het zijn dat je het juiste leveringsnummer niet kunt selecteren voor je retour. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, zij zullen de retouraanvraag dan telefonisch met je doornemen.
De inhoud van mijn jaarbestellijsten / bestelsjablonen is leeg, hoe kan dit?
Om jaarbestellijsten of bestelsjablonen te kunnen zien dien je eerst ingelogd te zijn. Ben je ingelogd en zie je vervolgens geen inhoud in de jaarbestellijst/bestelsjablonen? Controleer dan in welke internetbrowser je de website gebruikt. Wij adviseren voor een optimale gebruikerservaring Chrome of Edge te gebruiken. Je kunt namelijk met Internet Explorer problemen ervaren op onze website. Ervaar je vervolgens nog steeds problemen? Neem gerust contact met ons op.
Ik heb een kortingscode, hoe kan ik deze gebruiken?
Een kortingscode kun je in het winkelmandje verzilveren. Log in op de webshop, ga naar het winkelmandje en klik op +Kortingscode invoeren. Vul hier de kortingscode in. Let op, een kortingscode is gevoelig voor hoofdletters en vreemde tekens. Klik vervolgens op 'versturen'. Het bedrag wordt direct verrekend. De kortingscode is extra korting op de voor jullie school al geldende korting.
De kortingscode creatief15% is niet geldig, hoe kan dat?
- De kortingscode creatief15% is alleen geldig in de periode 1 januari t/m 31 januari 2021.
- Neem exact de code creatief15% over, deze code is hoofdlettergevoelig.
- De kortingscode is alleen geldig op creatieve materialen, dus niet op andere artikelen uit het assortiment.
Waar vind ik de afleverbon (met backorders) ?
De afleverbon zoals je die voorheen ontving, met daarop de afgeleverde artikelen en de backorders vermeld, wordt via de e-mail verstuurd naar degene die de bestelling heeft geplaatst. Tevens is deze online te vinden in Mijn Reinders account.
Ook de backorders zijn online terug te vinden in Mijn Reinders Account onder het tabje Orders / backorders. Bij bekijk details zie je alle specifieke informatie.
Per doos vind je de inhoud netjes weergeven door middel van het toegevoegde inhoudsbon.
Ook de backorders zijn online terug te vinden in Mijn Reinders Account onder het tabje Orders / backorders. Bij bekijk details zie je alle specifieke informatie.
Per doos vind je de inhoud netjes weergeven door middel van het toegevoegde inhoudsbon.